Arduino Klavye Seri Monitör Uygulaması
Arduino Klavye Seri Monitör Uygulaması. Bu örnek, seri bağlantı noktasından gelen bir baytı dinler. Alındığında, pano bir tuşa basılarak bilgisayara geri gönderilir. Gönderilen tuş, alınandan daha yüksektir, bu nedenle seri monitörden bir “a” gönderirseniz, bilgisayara bağlı karttan “b” alırsınız. Bir “1” bir “2” vb. Döndürür.
Not: Keyboard.print() komutunu kullandığınızda, Leonardo, Micro veya Due kartı bilgisayarınızın klavyesini ele geçirir! Bu işlevle bir eskiz çalışırken, bilgisayarınızın kontrolünü kaybetmemenizi garantilemek için, Keyboard.print () öğesini çağırmadan önce güvenilir bir kontrol sistemi kurduğunuzdan emin olun. Bu çizim, kartın seri port üzerinden bir bayt almasından sonra sadece bir Klavye komutu göndermek için tasarlanmıştır.
Arduino Klavye Seri Monitör Uygulaması
Donanım
“Arduino Leonardo, ATmega32u4 tabanlı bir mikrodenetleyici karttır. 20 adet dijital giriş / çıkış pini (bunların 7 tanesi PWM çıkışı ve 12’si analog giriş olarak kullanılabilir), 16 MHz kristal osilatör, mikro USB bağlantısı, bir güç girişi, bir ICSP başlığı ve bir sıfırlama düğmesine sahiptir. Mikrodenetleyiciyi desteklemek için gereken her şeyi içerir; Başlamak için bir USB kablosuyla bir bilgisayara bağlayın ya da AC-DC adaptörü veya batarya ile çalıştırın.”
Devre
Kartınızı bilgisayarınıza bir mikro USB kablosuyla bağlayın. Burada bir devre kurmaya gerek yoktur. Sadece kartı bilgisayara taktığınızdan emin olun. Daha sonra:
Programlandıktan sonra, seri monitörünüzü açın ve bir bayt gönderin. Kart bir sayı daha yüksek olan bir tuş vuruşuyla cevap verecektir.
Kod
/* Klavye testi Arduino Leonardo, Micro veya Due için Seri bağlantı noktasından bir bayt okur, bir tuşa geri gönderir. Gönderilen tuş, aldığınızdan daha yüksek, örn. B'yi al, B'yi al, ve öylesine. Devre: - Yok Oluşturuldu 21 Eki 2011 modifiye 27 Mar 2012 Tom Igoe tarafından Bu örnek kod kamu malıdır. http://www.arduino.cc/en/Tutorial/KeyboardSerial */ #include "Keyboard.h" void setup() { // seri bağlantı noktasını açın: Serial.begin(9600); // klavyenin üzerinde denetimi başlat: Keyboard.begin(); } void loop() { // gelen seri verileri kontrol et: if (Serial.available() > 0) { // gelen seri veriyi oku: char inChar = Serial.read(); // Aldığınız bir sonraki ASCII değerini yazın: Keyboard.write(inChar + 1); } }
Hata Ayıklama:
Tüm işlemleri doğru yaptığınızdan emin olun. Elektronik kısımda tüm kabloları ve komponentleri tekrar gözden geçirin. Arduino’unuzun düzgün çalıştığından emin olun. Arduino IDE’de doğru kartı seçtiğinizden ve yükleme sırasında herhangi bir hata olup olmadığını gözlemleyin.
Kartın düzgün çalışıp çalışmadığını anlamak için, hazır örnek skeçler içinde “blink” örneğini karta yükleyerek test edin.
Kart düzgün çalışıyorsa muhtemel sorun elektronik kısımdadır.
Kaynak:arduino.cc